سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ژورنال لباس های اسلامی (دوشنبه 87/5/7 ساعت 7:58 عصر)


چند وقت پیش که برای خبر با حاج آقا صادق زاده مسئول فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر تماس گرفتم،حرف جالبی زد که امیدوارم در حد حرف باقی نماند :

پایگاه اینترنتی ژورنال لباس‌های اسلامی در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: پایگاه اینترنتی ژورنال لباس‌های اسلامی به همت ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر در استان اصفهان راه اندازی می شود.
معاون فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تاکید بر نیاز جامعه جوان به پوشش‌های متنوع اظهار داشت: با راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی افراد می‌توانند از متنوع‌ترین پوشش‌های اسلامی سنتی و جدید استفاده کنند.
حمیدرضا صادق‌زاده نبود پایگاه منسجمی برای معرفی پوشش‌های اسلامی را عامل اصلی گرایش جوانان به پوشش‌های اروپایی و نامناسب دانست و افزود: وجود یک ژورنال کامل و به روز از لباس‌های اسلامی در جامعه جوان ما ضروری است.
وی بیان داشت: مدیریت پژوهشی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان توانسته با کمک گرفتن از مشاوران جوان، رفتار جوانان را آسیب‌شناسی و نیازهای آنان را اولویت‌بندی کند.
معاون فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: هم اکنون 400 مشاور جوان از اقشار گوناگون جامعه در این زمینه به ستاد کمک می‌کنند تا بتوان روحیات نسل جدید را در تمامی زمینه‌ها به ویژه پوشش، شناخته و متناسب با آن برنامه‌ریزی کرد.
وی اظهار داشت: در این راستا پایگاه اینترنتی با نام پورتال عفاف راه‌اندازی می‌شود که طراحان لباس زن مسلمان، طرح‌های متنوع با رنگ‌های گوناگون را در آن قرار خواهند داد.
صادق‌زاده با اشاره به اینکه قسمت‌های مختلف این پورتال شامل پوشش‌هایی مناسب برای استفاده در محل کار، محل تحصیل و مهمانی است، افزود: راه‌اندازی این پایگاه اینترنتی به کمک سازمان فنی و حرفه‌ای استان اصفهان انجام می‌شود.
انتهای پیام/ف
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8704050268

 





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 4 بازدید
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدیدها: 10112 بازدید
  • درباره من

  • توتم نویسای من
    فاطمه
    قول بده که هرگز با من موافق نباشی، حداقلش این که کاملا یا فی البداهه موافق نباشی. قول بده که همیشه دنبال موضوعی برای مخالفت خواهی گشت، دنبال استثناهایی برای چیزهایی که من نوشته ام و استدلال هایی که به نظرت بی ربط و غلط می رسد. این طوری به من فرصت می دهی که ازت یاد بگیرم.
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لوگوی دوستان من
  •